wtorek, 9 lutego 2016

Przyjmij brak

   Kozaki za kolano to trend, który pojawił się już w zeszłym roku. Opanował on jednak na tyle świat mody, że nadal jest mocnym akcentem, w który bez wątpienia warto zainwestować. Ja postawiłam na zamszowe buty na szpilce. Cały mój look jest w czerni. Wysokie cholewki warto łączyć z krótkimi spódnicami, gdyż wydłuża to optycznie nogi. Dla przełamania elegancji dodałam bluzę z nitami. Cały strój jest bardzo kobiecy, ale nie wulgarny i ze względu na dominujący kolor bezpieczny.

Bluza- SH
Płaszcz- TOPSHOP
Kozaki- No name 
Spódnica- Zara 
fot. Joanna Bury

3 komentarze:

  1. przegenialny outfit! całkiem w moim typie ;)
    Informuje również, że zaszły u mnie na blogu zmiany, także serdecznie zapraszam ;)
    http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)