niedziela, 25 października 2015

Sorry

Ostatnio popadam w bardzo klasyczne i minimalistyczne zestawy o czym pewnie zdążyliście się przekonać już wcześniej, a jeśli nie to już dziś to zobaczycie, najbliższe outfit'y też nie będą odbiegać od normy jaką wam teraz prezentuję. Ulepszenie ich o małą ekstrawagancję, dziś akurat są to buty z nietypowymi otworami i białymi podeszwami z topshop'u nadaja one całości nutkę oryginalności. Sweter oversize jest hitem od kilku sezonów ja w takich modelach czuje się rewelacyjnie, woskowe spodnie są już w zasadzie dopełnieniem całego look'u.

Sweter i buty-Topshop
Spodnie-Primark
Plecak-SH
fot.Joanna Bury



5 komentarzy:

  1. Cudowne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look podoba mi się 1

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podobaja wlosy zdjecia i sweterek :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka ma to do siebie, ze jest zawsze mile widziana! Takze nie ma za co przepraszac! A zdjecia super!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    P.S. Tez jestem z Rzeszowa! :) Obserwuje!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)