środa, 3 czerwca 2015

Lean On

   Zanim wyjechałam zrobiłam kilka  sesji, żeby mój blog miał ciągłość. W tej stylizacji miałam okazję zrobić zdjęcia w jednej z najmilszych rzeszowskich kawiarenek "Hola Lola" , miejsce to  jest idealne dla każdego, kto chce spędzić czas w przyjaznym otoczeniu zarówno  z przyjaciółmi jak i w pojedynke. Odnośnie całej stylizacji jest ona lekko  hipsterska przez spore dziury w spodnich, dodatkowo skórzana bluzka jest nieco niestandardowa. Sesja jest inna niż zwykle, mam jednak nadzieje, że przypadnie wam do gustu.

Bluzka- Zara
Spodnie- Lee , DIY
Sandały- H&M
Torebka- Mango


HOLA LOLA RZESZOW 
FOT.JOANNA BURY 


1 komentarz:

  1. świetny blog, podoba mi się i widzę, że też jesteś z Rzeszowa :) oczywiście obserwuje :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)