środa, 21 sierpnia 2013

The girl can rock

  Hej wszystkim! Co tam u was? Niestety wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji i już niebawem czas wracać do szkoły, przynajmniej w moim przypadku. Cieszycie się, bo ja nie koniecznie, choć muszę  przyznać, że odrobinę stęskniłam się za szkolnymi murami. Przejdę teraz do tego co dla was dziś przygotowałam. Post moim zdaniem ma pazur ćwieki, ramoneska, czerwone usta to look bardzo rockowy. Sukienka z Mick'iem Jaggerem to główny punkt programu, nie uwierzycie, ja sama nie mogłam w to uwierzyć, ale moja przyjaciółka kupiła ją za 7 zł w SH. Teraz zostawiam was z dzisiejszą porcją zdjęć.
Sukienka- SH
Ramoneska- Discovery Clothes
Buty- DeeZee
Okulary- H&M
Pierścionki- House i H&M
Bransoletka- DIY
Kolczyki- Reserved
fot. Oliwia Szeib

31 komentarzy:

  1. your boots are awesome!!!

    http://www.theblueeyedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki makijaz........................

    OdpowiedzUsuń
  3. Z prostymi włosami byłoby lepiej. A tak to bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  4. You are just purrrr...fect!

    < @ \\
    ( 0 P MEOW !!!!!!!!!!
    < @ //

    OdpowiedzUsuń
  5. super włosy masz piekne jami :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz notki używając znaków interpunkcyjnych, Gosia Boy w ostatnim wywiadzie z Kominkiem powiedziała, że bloggerki mają fejm dlatego, że tylko wrzucają zdjęcia, a nie piszą notek. Skoro Ty się już za to zabierasz postaraj się pisać składnie. Owa notka ładna i składna jest, umówmy się, średnio, ale skoro już... to powinna brzmieć tak: " Hej wszystkim! Co tam u was? (tutaj powinien być Enter, bo istnieje coś takiego jak akapity, wstęp, rozwinięcie i zakończenie). Niestety wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji i już niebawem czas wracać do szkoły. Przynajmniej w moim przypadku. Cieszycie się? Bo ja nie koniecznie... Choć muszę przyznać, że odrobinę stęskniłam się za szkolnymi murami. (Teraz rozwinięcie, więc kolejny Enter, koleżanko :))Przejdę teraz do tego, (przed "co" stawiamy przecinek;)) co dla Was (zwrot do czytelników powinien być z dużej litery, z szacunku chociaż;)) dziś przygotowałam. Post, (tutaj przecinek, bo jest to wtrącenie) moim zdaniem, ma pazur ćwieki, ramoneska, czerwone usta to look bardzo rockowy (Słaba składnia i zapożyczenie z angielskiego... W języku polskim najpierw mówimy przymiotnik, a dopiero potem używamy rzeczownika - w tym przypadku "bardzo rockowy look"). (Ale tak w ogóle jak post może mieć "pazur"? Jest to niepoprawne i co najmniej nielogiczne... Stylizacja /strój może mieć pazur, ale nie post, dajcie spokój...). Sukienka z Mick'iem Jaggerem to główny punkt programu. (kropka. W końcu masz zakończenie myśli. Dalej piszesz z dużej litery). Nie uwierzycie, ja sama nie mogłam w to uwierzyć, ale moja przyjaciółka kupiła ją za 7 zł w SH. Teraz zostawiam was (Was Was Was, szacunku trochę ;)) z dzisiejszą porcją zdjęć." + W opisie do komentarzy też sobie popraw "Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)" - wasze, a nie waszę - to po pierwsze, i duża litera też by się przydała ;). Nie, że się czepiam czy coś, ale skoro już zdecydowałaś się pisać to zwróć uwagę nie tylko na treść, ale również na jej formę. Nie chodzi o to, że się czepiam, jestem tylko przeciętnym czytelnikiem, ale co dopiero powiedzieć o osobach, które ewidentnie kwestia poprawnej polszczyzny, drażni? + Kolejna rada - za bardzo wyjeżdżasz cieniem na dolną powiekę, tam gdzie powinien być korektor, a nie cień. Rozumiem, że chciałaś zrobić sobie mocniejszy makijaż, ale najpierw zorientuj się troszkę w temacie, a potem dopiero się za to bierz bo słabo to wygląda.

    Nie bierz tego komentarza za hejt, a za dobrą radę na przyszłość, jakkolwiek to brzmi. Usuń to albo zaakceptuj, mam to gdzieś, szczerze mówiąc. Czasem tu wchodzę i stwierdziłam, że warto by zwrócić na to uwagę, jednakowoż zrób jak chcesz, bo mimo wszystko, Twój styl, a raczej jego brak, ewidetnie do mnie nie przemiawia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również, ale skoro mój styl a raczej " jego brak" do ciebie nie przemawia to po co tutaj wchodzisz i to czytasz???!

      Usuń
    2. oj boże... Dagna, ktoś zwraca ci uwagę a ty jak zwykle "to po co tutaj wchodzisz, po co to czytasz"... poza tym zgadzam się z koleżanką. Długo rozkminiałam jedno zdanie, które nie miało przecinków... ale w końcu rozkminiłam... i się przy okazji złapałam za głowę. Jak się już bierzesz za pisanie to rób to staranniej, a nie 'na odwal się', bo serio, ale czasem się tego nie da przeczytać... :P

      Usuń
    3. a do tego nie masz mordy

      Usuń
    4. notka nie jest potrzebna. zazwyczaj w gazetach zwracamy na nią najmniej uwagi. dobra stylizacja powinna się bronić sama :)

      Usuń
  7. makijaż razi w oczy... nie eksperymentuj bo nic z tego nie wychodzi, makijażystką nie jesteś więc błagam nie maluj sie tak nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz kolejny nie ma zdjęć całej sylwetki z przodu z pewnej odległości, wtedy jest najlepiej ocenić outfit.
    Ciekawy strój, lecz myślę,że makijaż oczu za mocny, lepiej ci w bardziej naturalnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż jest rockowy taki miał być mocny o to chodziło w tym zestawieniu !

      Usuń
  9. Ale powyżej ktoś sie napisał ... Oj ludzie ludzie.

    Uwielbiam skórzane kurtki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog. Ja już obserwuje:) będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem na moim blogu:)femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz nauczyć się przyjmować krytykę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmuję krytykę z szacunkiem, a hejty to inna sprawa :)

      Usuń
    2. no bo poprawienie interpunkcji to rzeczywiście hejt.

      Usuń
    3. poprawienie interpunkcji nie ale to owszem "bo mimo wszystko, Twój styl, a raczej jego brak, ewidetnie do mnie nie przemiawia. Pozdrawiam"

      Usuń
  12. podoba mi się strój, bardzo ładnie wyglądasz ;) a w sh można znaleźć prawdziwe skarby, sama bardzo często w sh kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialnie! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Ciebie i Twoje stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  15. urzekł mnie twój pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomniałaś spodni? czy chciałaś odwrócić uwagę od swojej niewyjściowej mordy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka :)
    zapraszam do siebie: www.fashionanddreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wielkie WOW! mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Can I simply just say what a relief to discover
    someone that really understands what they're discussing on the internet.

    You definitely realize how to bring a problem to light and make it important.
    A lot more people should read this and understand this side of the story.
    I can't believe you're not more popular because you certainly have the gift.



    Here is my blog; minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello! Quick question that's entirely off topic.

    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My website looks weird when browsing from my iphone4.

    I'm trying to find a theme or plugin that might
    be able to fix this problem. If you have any suggestions,
    please share. Thank you!

    My web-site :: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey, I think your website might be having browser
    compatibility issues. When I look at your website in Safari, it
    looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!


    Here is my blog post ... minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)